ДІАГНОСТИКА РОЗВАЛУ-СХОДЖЕННЯ КОЛІС

Розвал сходження

Стежити за розвалом-сходженням – так само важливо, як виконувати технічне обслуговування.

Розвал сходження від 400 до 550 грн

Що таке розвал-сходження?

У простому розумінні розвал – це дві характеристики того, наскільки прямо стоять колеса. Якщо вони строго вертикальні – це нульовий розвал. Якщо «будиночком», тобто верхня частина колеса нахилена всередину, а нижня – назовні, то це негативний розвал, а якщо навпаки – позитивний.

Сходження теж буває зі знаком «плюс» та «мінус». Якщо подивитися на автомобіль зверху, то позитивне сходження спостерігається, коли передні частини коліс стоять ближче одна до одної, ніж задні. Тобто, рухаючись уперед, вони будуть ніби сходитися. Якщо ж, навпаки, колеса ніби розходяться, то це негативне сходження.

Є ще одна характеристика, яку перевіряють, регулюючи розвал-сходження – кастер або кастор. Якщо говорити простіше, то це кут нахилу осі, навколо якої обертається колесо. Щоправда, на багатьох машинах він конструктивно не регулюється.

Правильно відрегульовані кути розвалу-сходження коліс – це:

  • керованість і маневреність;
  • комфортність руху та хороший накат
  • курсова стійкість і несхильність до заносів;
  • економія палива й уповільнене зношування шин;
  • чутливість і легкість керма, здатність автомобіля самостійно повертатися до прямолінійного руху.

 

Як часто потрібно робити регулювання ?

Виробники рекомендують перевіряти виставлені кути не більш ніж через 30 тисяч кілометрів пробігу. Коли автомобіль рухається, на його колеса припадають великі навантаження. Вони розхитують підвіску й порушують первинне регулювання. З огляду на якість наших доріг, перевіряйте налаштування частіше – кожні 15-20 тисяч кілометрів.

Також за появи наступних ознак:

  • швидко й нерівномірно зношуються шини;
  • без видимих ​​причин збільшилася витрата палива;
  • керування стало занадто легким або, навпаки, важким;
  • машину веде вбік або вона погано тримається на дорозі;
  • кермо змінило положення під час прямолінійного руху;
  • шини верещать на поворотах;
  • під час гальмування машину розвертає або тягне в бік;
  • на виході з повороту кермо повертається не відразу;
  • автомобіль із запізненням реагує на кермо;
  • радіуси розвороту вправо й уліво різні.

 

Обов’язково після ремонту ходової частини

  • заміни амортизаторів;
  • зміни дорожнього просвіту автомобіля;
  • встановлення проставок під пружини підвіски;
  • заміни сайлентблоків, кульових опор, важелів тощо;
  • встановлення посилених пружин підвіски;
  • заміни наконечників рульових тяг;
  • ремонту рульової рейки.

 

Також можна задуматися про додаткову перевірку після:

  • пробою підвіски або згинання дисків унаслідок жорсткого удару;
  • обкатки нового автомобіля, або нещодавно купленого, що був у використанні;
  • сезонної зміни коліс.
067 676 37 41

Якщо у вас виникли запитання, зателефонуйте нам або запишіться на безкоштовну консультацію.

КОМАНДА МЕХАНІКІВ

Наша команда механіків має загальний досвід роботи понад 10 років.

ВРАЖАЮЧИЙ РЕЗУЛЬТАТАТ

Кожного разу, коли ви довіряєте нам свій автомобіль, ви знаєте, що отримаєте лише чудовий результат.

КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІ ЦІНИ

Ми не візьмемо з вас надмірну плату за те, щоб повернути Ваше авто до роботи - наші тарифи конкурентоспроможні.

НАШІ
ПОСЛУГИ

Власне розвал-сходження стосується не лише коліс чи шин, але й систем підвіски автомобіля. Наша команда знає, як відрегулювати системи так, щоб ваш автомобіль рухався з рівною точністю. Ось перелік деяких речей, які можуть бути ознаками того, що вам потрібне регулювання розвалу-сходження коліс:

– Нерівномірний знос шин
– Занос в той чи інший бік на дорозі при прямолінійному русі
– Вібрація керма

ЗНАЙДЕМО ПРОБЛЕМУ

Навіть якщо ви не помітили жодної з цих ознак, вам все одно може знадобитися розвал-сходження в рамках гарантійної угоди. Завітайте до нашого місцевого автосервісу, щоб виконати розвал-сходження!